Za nami kolejny emocjonujący weekend na boiskach Nice 1 Ligi. W jego trakcie piłkarze walczyli nie tylko o ostatnie w tym roku ligowe punkty, ale również o dodatkowe fundusze na wybrany cel dobroczynny. Łącznie na pomoc potrzebującym w ostatniej tegorocznej kolejce zebrano 38 000 zł.
Zawodnicy wykazali się dobrą skutecznością – łącznie na dziewięciu stadionach padło 19 goli. Przed rozpoczęciem kolejki każdego z nich sponsor rozgrywek – Fortuna zakłady bukmacherskie – wycenił na 2 000 zł. Teraz, po konsultacjach z przedstawicielami pierwszoligowych drużyn, organizator akcji wybierze podmioty, które otrzymają ufundowane przez Fortunę i zebrane dzięki ligowym strzelcom pieniądze. W najbliższym czasie podjęta zostanie decyzja, kto zostanie obdarowany. Pełna kwota zostanie przekazana jeszcze przed końcem tego roku.
– Cieszymy się, że udało nam się spotęgować sportowe emocje i dołożyć do rozgrywek w sposób dosłowny. Tym samym realizujemy misję wspierania klubów i kibiców skupionych wokół Nice 1 Ligi, którą obraliśmy w marcu tego roku. Dzięki takim akcjom, sport nie tylko emocjonuje, ale także zbliża nas do siebie i przynosi radość tym, którzy najbardziej jej potrzebują – komentuje Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Zakłady Bukmacherskie.
– Bardzo cieszymy się z tego, że przy okazji rozgrywek Nice 1 Ligi możemy emocjonować się nie tylko boiskowymi wydarzeniami, ale również przyczyniać się do wspierania akcji, na których korzystają potrzebujący. Pomysł Fortuny był o tyle interesujący, że kwota zbierana na cel dobroczynny była ściśle związana ze skutecznością ligowców. W każdym meczu ostatniej kolejki padły bramki, a więc do powodzenia akcji przyczyniły się wszystkie zespoły biorące udział w pierwszoligowych zmaganiach – podsumowała Martyna Pajączek, prezes Nice 1 Ligi.
Obecnie, dla większości zespołów (w tym tygodniu czeka nas jeszcze zaległy mecz pomiędzy Stomilem Olsztyn a Wigrami Suwałki) nadszedł czas na ponad trzymiesięczny rozbrat z ligą. To doskonała okazja do pomocy potrzebującym wśród kibiców. Fortuna zakłady bukmacherskie w ramach kampanii „Więcej z gry” przekaże zebrane środki na wyznaczony cel jeszcze przed pierwszą gwiazdką.